söndag 14 juli 2013

sommarstuge semester

Det kommer det kommer..Lugn och fin nu..
Var mitt svar till Lena när hon än en gång påpekade att det var hög tid för sen uppdatering på bloggen-Ja se..och inte en dag för tidigt heller ; )
Det blir lite blandade bilder från förra veckan-Valparna växer så det knakar!
Sommar och sol-Då längtar vi till stugan(både folk och fä) sola bada fiska och bara ha det gott...
Men hur går det i hop med en kull valpar-Jo tack det går... vi packar med hela valplådan och sen flyttar vi ut till stugan några dagar

Wilma lyckades lura upp några firrar

Men Hej på dig!
Först ut med att öppna ögonen-vi bestämde att hon skulle få heta Klara
Fiona och Klara

Vilken härlig dag-öppnat ögonen och fått ett namn-bäst av allt ändå jag får ha mamma och all mat för mig själv
Svensk sommar när den är som allra bäst.Ungarna sover och jag sitter här i skuggan ser ut över sjön och bara har det gött..
-vilken semester!
SEMÄÄÄÄÄSTER!!!
Vilken Jä-Lallaaa SEMÄÄÄSTER!
"Dä ä Wheatenterriers mä onger full lufta ju"



Men va blev det nu då..Menar du mig? 
 





Mmmmmm...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar