torsdag 6 maj 2010

Zappo blir klippt inför utställningen i Eskilstuna..
















Idag tog jag mig en tur och hälsade på Yvonne och Zappo i Grums, med mig hade jag saxen eftersom det var dags för en klippning eftersom Zappo för första gången ska ställas i öppen klass i slutet av Maj beger vi oss till Eskilstuna. Yvonne har gått några klippkurser och för det mesta är det hon som sköter om den biten (vilken tur jag har som har så intresserade och engagerade fodervärd!!!.. Men klippning är väl inte det Zappo tycker är det roligaste som kan hända- han blev glad när jag kom men när klippbordet kom fram sökte han stöd och hjälp av matte "snälla rädda mig" väl uppe på bordet skötte han sig utmärkt och tyckte det var helt ok..Efter klippningen tog vi några nya bilder...

2 kommentarer:

  1. Stora karln har det blivit ! Vilken snygging !!! Det ska bli kul att åka till Eskilstuna !

    SvaraRadera
  2. For en flott gutt :) Takk for hilsen i bloggen Annika. Det går mye bedre nå. Kenzi har skjønt poenget og er mye mildere. Ellers merker jeg nå at hun har funnet seg til rette. Hun blir glad når Dag eller barna kommer. Hun blir mer og mer kosete og søker mye kontakt. Vi er så fornøyde med henne og gleder oss til vi treffes igjen. Lille Ian var jo også bare nydelig. Stor klem

    SvaraRadera