lördag 5 januari 2013

Välkomna Till Världen!

Här jobbas det hårt!Äta Äta Äta-knappt tid att sova..Lugnt och tyst är det i lådan... SKÖNT!Det är det bästa tecknet på att allt är som det ska..
Att mjölken börjar rinna till syns redan på lilla magen..
Se sån stil man har.. Mamma till 100% !!!Tala om att glömma bort sig själv... Nu är det bara valparnas väl som gäller-De ska ha mat och hållas varma.Lisa vill inte lämna valplådan ens för att gå på toaletten,äta ,dricka."Nej det är inte nödvändigt,det kan jag väl göra en annan dag".Du är så duktig-jag kommer med mat och vatten till dig,vännen...



Lisa som jag beundrar dig!En sån fin mamma du är!!!Tack för att jag fick vara med om detta "en gång till" helt fantastiskt: ) Fyra tikar och en gyllene hane.Mor och valpar mår bra-Vad mer att önska...Här är vi så nöjda och glada!Mamma Lisa vill helst ha mitt sällskap hela tiden och så klart jag vill finnas där för henne...

2 kommentarer:

  1. Grattis grattis! Fina mamman och söta valparna. Skönt allt gått bra. Kan man se redan nu vilken päls de kommer få? Dom skiftar ju i färg redan. Ha det gott på skidresan! Vibeke

    SvaraRadera
  2. Tack Vibeke: ) Pälsarna ja två av tikarna är jag säker på att de får "tjockpäls" hanen tror jag också blir det,så är det de två viltfärgade tikarna då...jag är inte lika säker där men tror de blir åt det "tunnpälsade" hållet..

    SvaraRadera